Σελίδες

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Διαγωνισμός συγγραφής παραμυθιού για τη φύση και το περιβάλλον.



Μαθητικό διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού διοργανώνει η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου.

Ο διαγωνισμός με θέμα «Οι μικροί νησιώτες/μικρές νησιώτισσες, η δύναμη της φύσης, η ενέργεια και το περιβάλλον» απευθύνεται στους μαθητές και μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου και σκοπός του είναι, με τη συλλογή πληροφοριών για τη συγγραφή του παραμυθιού, να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα που αφορούν στην αειφορία και στη διαφαινόμενη ανάγκη της αλλαγής του τρόπου χρήσης του περιβάλλοντος από τον άνθρωπο.

Το παραμύθι μπορεί να αναφέρεται  στον άνεμο και στον ήλιο που παράγουν καθαρή ενέργεια, στη ζωή πάνω στη γη που για να συνεχιστεί πρέπει να προστατευτούν οι φυσικοί μας πόροι και στην ανακύκλωση, αφού οποιοδήποτε υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά, να αποκτήσει νέα χρήση.

Οι μαθητές και μαθήτριες μπορούν να ασχοληθούν με μία από τις 3 θεματικές ενότητες της καθαρής ενέργειας (ΑΠΕ), των φυσικών πόρων (Αειφορία) και της ανακύκλωσης ή με όλες.

Τα έργα θα υποβληθούν ηλεκτρονικά στο e-mail: mail@naigaiou.pde.sch.gr μέχρι τις 3 Απριλίου. Θα συσταθεί επιτροπή αξιολόγησης των έργων των παιδιών από εκπαιδευτικούς, Σχολικούς Συμβούλους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και πανεπιστημιακούς δασκάλους, που θα επιλέξει ένα παραμύθι. Το παραμύθι αυτό, θα μετατραπεί με ευθύνη και έξοδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε βιβλίο, το οποίο θα μοιραστεί στην Γ’ τάξη όλων των Δημοτικών Σχολείων της  Περιφέρειάς μας και στο τμήμα του μαθητή/μαθήτριας - συγγραφέα. Η επιμέλεια της έκδοσης θα γίνει από το Τμήμα Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου.


Σημειώνεται ότι τον μαθητικό διαγωνισμό διοργανώνει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Διεύθυνση Βιομηχανίας Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης και Παιδείας, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου.

(φωτό: Λέσχη Ανάγνωσης Ερμούπολης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου