Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

"Καμένη γη": ένα σατιρικό ποίημα από τον Λευτέρη Μουφτόγλου


 Ένα καυστικό και συνάμα χιουμοριστικό ποίημα που καυτηριάζει την πολιτική!

1981 ΑΝΤΡΕΑΣ

Αγαπητοί μου εκλογείς, με θέλει όλη η χώρα!

Εμπρός μαζί για αλλαγή,

γιατί καμένη βρήκα γη

και όλοι να φωνάζετε : Αντρέα μας, προχώρα!

--------------------

1985 ΑΝΤΡΕΑΣ

Ξανά καμένη βρήκα γη, που. εγώ είχα αφήσει.

Θα προχωρήσουμε μαζί

στων διορισμών το μαγαζί

και, μέσα σε καμένη γη, θα βρω μιαν άλλη λύση,

--------------------

1990 ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Και 'γω καμένη βρήκα γη! Μα, ως εδώ τα λόγια.

Τώρα, λοιπόν, που διοικώ,

σε δικαστήριο ειδικό

θα στείλω τον Αντρέα σας και όλα τα λαμόγια.

--------------------

1993 ΑΝΤΡΕΑΣ


Καμένη γη μας άφησε ο Μητσοτάκης, φίλοι!

Και σας δηλώνω ορθά κοφτά,

μετά το έξη προς εφτά,

καινούργια, πλέον, εποχή για όλους θ' ανατείλει.

--------------------

1996 ΣΗΜΙΤΗΣ

Ο Αντρέας ο μακαριστός, λιγάκι πριν πεθάνει

τη γη έκαψε για τα καλά!

Μα, πριν να πάει εκεί ψηλά,

το δαχτυλίδι μου έδωσε ο τόπος μας να γιάνει.

--------------------

2000 ΣΗΜΙΤΗΣ

Συγχαρητήρια που ξανά εκλέξατε Σημίτη!

Καμένη, όμως, βρήκα γη!

Όχι πως κλέβαν οι υπουργοί,

που είναι όλοι έντιμοι και κύριοι από σπίτι.

--------------------

2004 ΚΩΣΤΑΚΗΣ

Με τη σειρά μου και εγώ, που ανέλαβα το κράτος,

θα πω καμένη βρήκα γη,

ένεκα οι Ολυμπιακοί,

μα θα σας σώσω γρήγορα, καθότι είμαι γάτος!

--------------------

2009 ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Καμένη γη βρήκα και 'γω, μα, μην ανησυχείτε,

σας το δηλώνω ορθά κοφτά,

ότι υπάρχουνε λεφτά

και τυχεροί θα είσαστε, αν τύχει και τα βρείτε!!!

--------------------

2012 ΣΑΜΑΡΑΣ

Κάψαν τη γη, σκλαβώσανε τη χώρα στους εταίρους!

Μα, εγώ σωτήρας, το' χω πει!

Αφού χωρίς καμιά ντροπή,

αυτούς που σας ρημάξανε, τους έχω συνεταίρους!

--------------------

2015 ΤΣΙΠΡΑΣ

Εγώ δεν βρήκα, Έλληνες, κράτος κατεστραμμένο!

Καμένη αφού δεν βρήκα γη,

να μη χαλάσει η συνταγή,

πήγα και βρήκα, ο αετός, τον. Πάνο τον Καμένο!!!

--------------------

Λευτέρης Μουφτόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου