Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

«Ο Αλέξης στη χώρα των θαυμάτων»:ένα σατιρικό ποίημα από τον Μοσχόπουλο Γεράσιμο.



Εγω:       «Αν δεν φέρεις ανάπτυξη, Αλέξη θα σε δείρω!».
Τσίπρας: «Καθόλου μην ανησυχείς, οι πάντες τρώνε γύρο...!
                 Θα φέρουμε επενδυτές που τρώνε το τζατζίκι
                 και θα ποιήσω θαύματα σα Τζίνι, σαν Αλίκη!»

Εγώ:      «Μου φαίνεται πως μας πουλάς μεγάλα παραμύθια
                άσε τα σάπια κούμαρα και πες μας την αλήθεια!».

Τσίπρας:«Η μύτη μου μεγάλωσε και πλέον δε μικραίνει,
                μα θα στα πω περίφημα σαν το μεγάλο δούκα,
                τον Γιάνη εμπιστεύτηκα που δε φορά περούκα,
                ναρκισσιστής ο μέγιστος σαν την ωραία Ελένη,
               τις συνεντεύξεις έδινε και στο φακό ποζάρει,
               θαρρείς μοντέλο ήτανε κι είχε περίσσεια χάρη!

               Άλλη «σοφή» επιλογή ήταν κι ο Λαφαζάνης,
              ξεσήκωνε τα πρόβατα στο συρφετό της στάνης,
              σα Συριζαίος γνήσιος εγύρευε δραχμούλα,   
             είμαι κι εγώ αριστερός, δεν έχω ‘γω ψυχούλα;
             Σαν πήραμε «διαζύγιο», φτιάχνει δικό του κόμμα,
             δημοσκοπήσεις πού ‘γιναν και μ’ έχουν κάνει λιώμα!
             Μα το κακό ετρίτωσε με την Κωνσταντοπούλου,
             είναι η Ζωή πολύ σκληρή σαν την αιχμή του τρούλου!
             Καλύτερα τον Κέρβερο να είχα για κουτάβι,
             παρά τρεις «θαλασσόλυκους» που ‘πνίξαν το καράβι!».

Εγώ:   «Καλά τα είπες μάστορα κι αν τώρα βγήκε κάτι
             είναι πως είστε σύντροφοι στη μόρτικη απάτη!
             Μες στη στενή ανήκετε στα σίδερα της κλούβας,
             αφήστε τα ντεμέκ* κοινά με τον Φιντέλ της Κούβας!».

*ντεμέκ= δήθεν

Γεράσιμος Μοσχόπουλος
Jerry Moschopoulos
23/08/15  16:47μμ
Αθήνα

2 σχόλια: