Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

«Συντροφικά θα ζω»


Αφιερωμένο στον πρώτο μου εκδηλωμένο έρωτα…την Λίνα…


Άγγελος του μπλε ουρανού που ξέπεσε στη Γαία,
έχασε τα λευκά φτερά, μα έμεινε ωραία,
την ερωτεύτηκα σφοδρά, την σκέφτομαι ακόμη,
επέστρεψε εδώ, μου λείπεις, σου ζητώ συγγνώμη.


Κι αν δεν σε πείσω να γυρίσεις στη θερμή φωλιά μου,
μισή πλέον θα νιώθω την μεγάλη αγκαλιά μου,
πιστά να σε προσέχουν οι ανώτερες δυνάμεις,
πρώτη να γίνεις στη ζωή σου και να προκάμεις.

Πικρόγλυκα μ’ αγάπησες μα η πληγή θα γιάνει,
πέρα απ’ τη σελήνη, η αγάπη μου θα φτάνει,
συντροφικά θα ζω σαν το σκοτάδι με τ’ αστέρια,
θα την κρατώ ζεστή με φλόγα μες στα κρύα βράδια,
με μπόλικα, καυτά φιλιά κι ονειρεμένα χάδια
και δροσερά θα την αγγίζω μες στα καλοκαίρια.

Μοσχόπουλος Γεράσιμος 16/03/2012 12:43.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου