Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Χιουμοριστικές μαντινάδες.

Χιουμοριστικές μαντινάδες, που σκοπό έχουν να σας κάνουν να γελάσετε! Θα συνεχίζω να προσθέτω!

***



Σε όλη την υφήλιο την πιο τρελή καζούρα,
μου ‘κανε ο κουμπάρος μου, φορώντας μου κουλούρα.

***




Αν κάθε που κοβόμουνα, με το δριμύ ξυράφι,
ένα ευρώ μου δίνανε, θα γέμιζα χρυσάφι.

***



Σε βγάζω ασπροπρόσωπο, αν έρθεις Χαβριάτα,
αυγά βρασμένα σε κερνώ, στη μούρη σου μελάτα.

***


Μπεκρού πυξίδα που με πας; Φέρε με στην Ιθάκη,
σαν κάτοικος των καπηλειών, κατέληξα στη Θράκη.

***



Μην εύχεσαι το γάμο δις, διπλή η συμφορά σου,
θα έχεις δύο πεθερές να βλάπτουν τα μυαλά σου.

***


Μήνες εννιά υπομονή κι η λευτεριά θα έρθει,
βρε τυχερό μυξιάρικο το στήθος θα σε θρέφει.
 


***

Σαν σήμερα σκαρώσατε τον πίτσικο Μανώλη,
ο μπόμπιρα ξεσπάθωσε με πλιάτσικο στην πόλη.

***

Σαν το μπαλόνι φούσκωσες, γεννάς στο παρά πέντε,
ένα μωρό μας σκάρωσες, ή μήπως δεκαπέντε;

*** 

Στην εφορία έλπιζα να πάρω πίσω φόρο,
γι' αυτό κομψά ντυνόμουνα σαν τον λιμοκοντόρο.

***

Θαρρώ πως βλέπω όνειρο και νιώθω ευφορία,
ευρώ χιλάδες έδωσε πίσω η εφορία.

*** 

Αν άλλο άντρα παντρευτείς, θα κάψω τους παράδες,
θα βάλω τέλος στη ζωή με δέκα μπακλαβάδες.

***

Αλήθεια σας τ' ορκίζομαι, δεν ξαναπιάνω ζάρια,
μου έβαλε η σύζυγος στη τσέπη χαλινάρια.

***



Να μη με λένε Μανωλιό, αν ζάρια ξαναπιάσω,
τη πεθερά μου έπαιζα, μα δε μπορώ να χάσω.   

***



Ο ήλιος πόσο σ’ έκαψε; Έγινες σοκολάτα,
το βράδυ θα ‘μαι τυχερός, θα φάω serenata

***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου