Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

"Στην ηλιοχιόνιστη της καρδιάς μου": Ένα ποίημα από τον Γιάννη Πλασκασοβίτη.










Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μας,
   μονάκριβό μας θαύμα,
 πλάσμα εκλεκτό, που γιάτρεψες
   κάθε ψυχής το τραύμα...

 Κέντησες γύρω ονείρου φως,
  φέγγει η εντός μας φύση,
 λουλούδι μου ηλιοχιόνιστο,
  ποιος σ' έχει ζωγραφίσει;

 Μεταμόρφωσες μια δίσεκτη χρονιά
  σε όνειρο από μαρτύριο,
 σπουδαία γενέθλια,με νόημα
  ιδιαίτερο, σωτήριο...
 
 Αυτή θ' αλλάξουμε μαζί
   με γέλιο και τραγούδι,
 2013 ταξίδια ας κάνουμε,
   μικρό μου αγγελούδι...

 Στη νέα ζεστή μας αγκαλιά
  σε υποδεχόμαστε απόψε,
 πάρε από την πίτα της αγάπης μας
  φλουρί ευτυχίας και κόψε...

 Μικρή φεγγαρογέννητη,κι αν κάλαντα κι ευχές
    δεν έμαθες ακόμα να ψελλίζεις,
 στο γέλιο σου την ευλογία
    όλου του κόσμου καθρεφτίζεις...

 Ν' ανθίζεις πάντα, να γελάς,
   γλυκό μου μπουμπουκάκι,
 και ποτέ σου μη μου κλαις,
   άσπρο μου χελιδονάκι...
 
 Κάθε ευχή μου όνειρα χίλια
   να σου εκπληρώσει,
 και το χαμόγελο μες στη ζωή
   στα χείλη να ριζώσει...

 Αστέρι μου, αφού η σιωπή απέτυχε
  τον ποταμό των σκέψεων να πνίξει-
 τι κι αν αυτές ήταν ανάκατες- τώρα η φλόγα
  της καρδιάς ξεχύθηκε την αγάπη μου να δείξει...
 
 Αυτή που σου χαρίζω απλόχερα
  με σύμβολα ακόμα άγνωστα σε σένα,
 σιγά-σιγά όμως θα φωτίζονται κρυστάλλινα
  με τα θαλασσινά τα μάτια σου, Μαλένα...

                          Ο αγαπημένος σου
                            θείος Γιάννης

Γιάννης Πλασκασοβίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου