Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

«Προς Sporday»: Ένα ποίημα από τον Μουφτόγλου Λευτέρη.








Αγαπητοί μου, σας ευχαριστώ
για την τιμή στον ταπεινό μου στίχο
κι’ ευθύς θα αυτπαρουσιαστώ
πλέον εκτίμιση να πετύχω.

Είμαι ένας σύγχρονος μεγάλος ποιητής!
Ωχριούν μπροστά μου ο Ελύτης, ο Σεφέρης,
ο Διονύσης, ο Ρίτσος, ο Κωστής!!!
Είμαι ο ένας. Ο Μούφτογλου ο Λεφτέρης...

Η ποίησή μου χείμαρος λοιπόν,
που σύντομα θα γίνει και ποτάμι,
γιατί, μετά τον Πήγασο, σκοπόν
έχω να καβαλήσω το καλάμι.

Όταν ρυθμίσω, δηλαδή, τ’ αθλητικά
με άλλα θέματα καυτά θα συνεχίσω,
παιδεία, οικονομία, αγροτικά
και όλα τα προβλήματα θα λύσω...


Τα στρώματα του κόσμου τα φτωχά
θα σώσω, ν’ αναπνεύσει η πατρίδα.
Αρκεί να μη με πιάσουν μοναχά
και βρουν κάποια λασκαρισμένη βίδα.

Έτσι, ίσως, μου φιμώσουν τη φωνή.
Οπότε θα σαλτάρω στο κουρμπέτι.
Μα, μη με καρτεράτε στο Δαφνί,
για μας εδώ υπάρχει το Λεμπέτι...

Χαλάλι σας αυτά τα δροσερά
μέσα στην κάψα, - πλούσια τα ελέη –
μεγάλη μου δώσατε χαρά,
αγαπητοί φίλοι του Sporday.

Αυτά από ένα μέγα ποιητή,
που δεν του χρειάζονται οφίκια και ρεκλάμες.
Δοξάστε τον, λοιπόν, αγαπητοί,
όπως του αξίζει: Με ορθάνοιχτες παλάμες!!!



*Το εν λόγω ποίημα δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα SUPER ARIS στις 22/7/2005 με αφορμή άκρως κολακευτικών σχολίων που έγραφε για τον Μουφτόγλου Λευτέρη η εφημερίδα SPORDAY, στις 25/6/2007, αλλά και σε μετέπειτα ημερομηνίες..



Μουφτόγλου Λευτέρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου