Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

«Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΝΟΣ ΓΟΡΤΥΝΙΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ»: ένα ποίημα από την Βασιλική Μουργελά



Μια χούφτα χώμα έκρυψα , βαθιά στον κόρφο ,
όταν παιδί έφευγα απ’ το χωριό μου να πάω να βρω τόπο καλύτερο να ζήσω !

Η μάνα μου μ’ έσφιγγε και έκλαιγε συνάμα
και εγώ σφιχτά κράταγα το χώμα
και έπαιρνα δύναμη να μην κλάψω
και την στεναχωρήσω πιότερα .

Μέσα μου κρυφή είχα ελπίδα
πως   κάποτε πίσω θα γυρνούσα
το σπίτι μου ξανά να συναντήσω
και την αυλή που έπαιζα παιδί .


Περάσανε τα χρόνια ,γέρος πια
γιομάτος εμπειρίες ,
πήρα την μεγάλη απόφαση
να ξαναγυρίσω .
Τον τόπο μου όμως πια δεν τον αναγνωρίζω
σπίτια από τούβλα και αυλές από τσιμέντα ,
μόνο το σπίτι μου έμεινε
μισογκρεμισμένο και έρημο
και στην αυλή το χώμα
γιομάτο από χορτάρι .

Από τούτο το χώμα
είχα πάρει και είχα κρύψει
στον κόρφο μου τότε .

Μα είναι κλειστή η πόρτα του σπιτιού
και σφραγισμένη ,
κανένας τώρα πια δεν περιμένει!

Βασιλική Μουργελά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου