Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Το κλείσιμο της συμφωνίας το 2015:ένα βραβευμένο και σατιρικό ποίημα από τον Λευτέρη Μουφτόγλου



Τ: Τσίπρας
Α: Άγκελα Μέρκελ

Τ. Αγαπητή μου, Άνγκελα, στύλε της Ευρωζώνης,
που στη φτωχή πατρίδα μου εγκλήματα φορτώνεις
και που τους προκατόχους μου, τα τελευταία χρόνια,
σκληρά να υπογράψουνε τους έβαλες μνημόνια,
ρίξε μας μια γλυκιά ματιά και βρες μας μία λύση,   
γιατί αυτός ο Σόιμπλε το ψάρι θα μας ψήσει…
Α. Αλέξη μου, κατανοώ πως είσαι στριμωγμένος
και για γερή βοήθεια θα δράσω εσπευσμένως.
Στείλε υπουργό, που σε τρανά πήγε πανεπιστήμια
και σου υπόσχομαι γοργά μια συμφωνία τίμια.

Τ. Μα, σούστειλα με ένα ΝΙ τον Γιάνη Βαρουφάκη,
που από Κρήτη θαυμασμό εισπράττει μέχρι Θράκη.
Α. Κανένας μας δεν μπόρεσε να πάει με τα νερά του
και όλους τους εκνεύρισε με ’κείνα τα «ουά» του!
Τ. Γι’ αυτό κι’ εγώ σας έστειλα κατόπιν τον Ευκλείδη
στο Ίτον όπου σπούδασε, όχι σκληρό καρύδι.
Α. Τι να τον κάνουμε, ρε συ, αυτόν τον Τσακαλώτο;
Τσακάλι, μα επιθυμεί μια συμφωνία… ΛΟΤΤΟ.
Κανέναν άλλον έχετε να στείλετ’ εδώ πέρα,
ώστε να δούμε και εμείς και σεις μιαν άσπρη μέρα.
Τ. Ε, τότε να σας στείλουμε την σιδηρά κυρία,
Πρόεδρος είναι της Βουλής! Δαμάζει τα θηρία…
Α. Αμάν! Αμάν! Τι σκέφτηκες, παμπόνηρε Αλέξη!
Κανένας στην Ευρωβουλή αυτό δεν θα τ’ αντέξει!!!
Για νάμαστ’ όλοι ήρεμοι, να έχουμε γαλήνη,
μετά από τέτοια πρόταση η συμφωνία κλείνει!!!

       Α΄ βραβείο "ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΕΧΝΩΝ,ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ" 2016.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου