Σάββατο 16 Μαΐου 2015

"Ανάστησε τα πεφταστέρια": ένα βραβευμένο ποίημα από την Νίκη Βλάχου.

Θεέ μου,
κι ας τσακώθηκα και μαζί σου,
ξεμπέρδεψε τις μνήμες
απ’ τις παραισθήσεις,
βγάλε με
απ’ το απέραντο κοσμικό σκότος του τέλους,
ξύπνησε ξανά τις λίμνες της λήθης,
γέννησε νέα όνειρα.
     
Κι ας είμαι ένα απ’ τα παροράματα και τις επαναλήψεις σου,   
ανάστησε τα πεφταστέρια
που πραγματοποίησαν λάθος ευχές μου,
ελευθέρωσέ με
και μες στους τεχνητούς μου ουρανούς,
παρέσυρε ξανά την ορμή του χρόνου.
Δανείσου την παλέτα μου
και χρωμάτισε ένα καινούργιο ουράνιο τόξο,
και φέρε μια νέα εποχή στον ορίζοντα,
φέρε ένα μέλλον με νέες ελπίδες,
κάνε τα δισεκατομμύρια θρύψαλα της καρδιάς μου
ν’ αναπλασθούν με υπερσυνδετικούς ιστούς
κι από πλαστελίνη στα χέρια του
να γίνω ξανά στολίδι
στη φορεσιά του σύμπαντος.


Θεέ μου,
κι ας μη σε συγχωρέσω ποτέ,
Δώσ’ μου τη δύναμη
ν’ αγαπήσω ξανά,
          τόσο δυνατά ! 

Νίκη Βλάχου

Από την ανέκδοτη ‘’Μυχιοθήκη’’ – Β΄ ΠΑΝ. ΒΡΑΒΕΙΟ ‘’Κούρος Ευρωπού’’ 2008

Η πολύ όμορφη εικόνα είναι ελαιογραφία της εικαστικού και ποιήτριας Νίκης Βλάχου.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου