Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Η ερωτική εξομολόγηση ενός πληροφορικάριου!


Το ερώτημα είναι: Ποια είναι η πιθανότητα να μου πεις Σ’ αγαπώ, δεδομένου ότι με αγαπάς; (P(Σ’αγαπώ/Με αγαπάς)). Όμως, εγώ δεν θα κάτσω με δεσμευμένα χέρια και θα γράψω ένα ψευδοκώδικα, που θα δώσει μια έξοδο, σύμφωνα με τον παρακάτω αλγόριθμο:

Αρχή προγράμματος
Εκτύπωσε «Δώσε ένα ακέραιο αριθμό: »
Διάβασε Ν
Αν Ν mod 2 == 0 τότε
Εκτύπωσε «Σε αγαπώ»
Αλλιώς
Εκτύπωσε «Δε σε αγαπώ»
Τέλος προγράμματος

Η λεκτική και η συντακτική ανάλυση δεν χτυπάνε κανένα λάθος στον μεταγλωττιστή, καθώς σε προσεγγίζω αλάνθαστα. Σε ό,τι αφορά την σημασιολογική ανάλυση του προγράμματος, μπορεί να παρομοιαστεί με το να μαδάς τα πέταλα μιας μαργαρίτας κι όταν αυτά είναι ζυγός αριθμός, τότε μου λες «Σε αγαπώ», ενώ όταν είναι μονός αριθμός, τότε μου λες «Δεν σε αγαπώ».

Μα το πρόβλημα της σχέσης μας είναι πιο πολύπλοκο κι όταν το ανέθεσα σε ένα απλό νευρώνα, τότε προέκυψε το συμπέρασμα πως δεν είναι γραμμικά διαχωρίσιμο. Γι’ αυτόν το λόγο, τα συναισθήματά μου περιπλέκονται και οφείλω να ομολογήσω πως το τρέχον συναίσθημα είναι συνάρτηση των 2 προηγούμενων, το οποίο σημαίνει πως ακολουθούν την συνάρτηση φιμπονάτσι. Η συγκεκριμένη συνάρτηση έχει άπειρους όρους, όσα και τα συναισθήματά μου για σένα, τα οποία συγκλίνουν στο χαμόγελό σου. Την παραπάνω πρόταση την αποδεικνύω και με τον παρακάτω ψευκώδικα:

Όσο (Έκφραση προσώπου == χαμογελαστή) Επανέλαβε
Εκτύπωσε «Είμαι ερωτευμένος με σένα»

Σου αποδεικνύω τον έρωτά μου και με λογικό προγραμματισμό, αφού, όταν κάνω την παρακάτω ερώτηση:

είμαι_ερωτευμένος(Γυναίκα)?

Η απάντηση είναι Γυναίκα=Ειρήνη, το οποίο σημαίνει πως το αντικείμενο του πόθου μου ταυτοποιείται με σένα και φυσικά η πρόταση είναι πάντα αληθής, σε κόσμο κλειστής λογικής.

Θα βάλω όλους τους παράγοντες της σχέσης μας σε ένα τετραγωνικό πίνακα ΝχΝ και θέλω να μου απαντήσεις αν υπάρχει ο αντίστροφος και συνεπώς αν μπορεί αυτή η σχέση να συνεχιστεί.

Δοσμένος σε σένα και μέχρι το άπειρο,
                   ο προγραμματιστής της γειτονιάς σας,
                             Μοσχόπουλος Γεράσιμος 21/04/11.

4 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό, όπως και η απάντηση της πληροφορικάριου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ,ΓΕΡΑΣΙΜΕ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΙΗΓΗΜΑ!Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ!ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ;ΔΗΜΗΤΡΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σου αρέσει Δημήτρη και σε ευχαριστώ για το σχόλιο! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή