Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Η απάντηση μιας πληροφορικάριου!


Αγόρι μου, αναλώνεις τον επεξεργαστή σου με άλυτα προβλήματα, ενώ πραγματικά θα έπρεπε να αναρωτιέσαι: Ποια η πιθανότητα να σου πω Σε αγαπώ, δεδομένου τον μισθό που παίρνεις. Επειδή κι εγώ δεν είμαι τυχαία και ξέρω κάποια πράγματα στον προγραμματισμό, γι’ αυτό σου παραθέτω τον παρακάτω ψευδοκώδικα:

Αρχή προγράμματος
Εκτύπωσε «Παρακαλώ, δηλώστε τον μισθό σας (όχι αυτόν που λέτε στην»       Εκτύπωσε « εφορία): »
Διάβασε Χ
Αν Χ=<1000 τότε
Εκτύπωσε «Περνώ τον καιρό μου μαζί σου, μέχρι να βρω κάτι καλύτερο.»
Αλλιώς αν 1000<Χ<=2000 τότε
Εκτύπωσε «Είσαι από τους καλύτερους εραστές μου μέχρι τώρα!»
Αλλλιώς αν 2000<Χ<=5000 τότε
Εκτύπωσε «Είμαι ερωτευμένη μαζί σου και σκέφτομαι να κάνουμε» Εκτύπωσε « οικογένεια.»
Αλλιώς
Εκτύπωσε «Είσαι ο ιδανικός άντρας για μένα!»
Τέλος προγράμματος

Το εκτελέσιμο αρχείο χτίστηκε με την πρώτη, καθώς εγώ είμαι τέλεια προγραμματίστρια και μπαίνω κατευθείαν στην σημασιολογική ανάλυση του προγράμματος, η οποία είναι πως για να με κρατήσεις κοντά σου, θα πρέπει είτε να πάρεις αύξηση, είτε να βρεις δεύτερη δουλειά.

Αγόρι μου, θα στο ξαναπώ για να το εμπεδώσεις: Κουράζεις τον υπολογιστή σου με ρομαντικές ασυναρτησίες, ενώ θα έπρεπε να ασχολείσαι με το πώς θα βγάλεις τα προς ζην. Τα δικά μου συναισθήματα, πάντως, εξαρτώνται άμεσα από τα δώρα που θα μου παίρνεις, όπως στο αποδεικνύω με τον παρακάτω ψευδοκώδικα:


Όσο (Συχνότητα_δώρου==μεγάλη) Επανέλαβε
Εκτύπωσε «Έχω πλούσια συναισθήματα για σένα!»

Αγόρι μου, επειδή σου αρέσει ο λογικός προγραμματισμός, θα στο κάνω όσο πιο κατανοητό μπορώ, με το παρακάτω κατηγόρημα:

μου_παίρνεις(Δώρο)?

Αν η μεταβλητή Δώρο ενοποιηθεί με την σταθερά διαμάντι, τότε θα γίνω παντοτινά δική σου, εκτός αν ο θάνατος σου μας χωρίσει!

Σε ό,τι αφορά στους παράγοντες της σχέσης μας, θα σου πω κάτι απλό: Μην κουράζεις το σύστημα με πολλές υπολογιστικές δαπάνες, καθώς δεν χρειάζεσαι ένα τετραγωνικό πίνακα Ν διαστάσεων, αλλά μία και μόνο μεταβλητή. Αυτή είναι η αγάπη σου, που μετουσιώνεται σε υλικά αγαθά μου, μέσω του εισοδήματός σου.

Δοσμένη σε σένα, μέχρι να βρω κάποιον καλύτερο!
          Η προγραμματίστρια του σύμπαντος,
                             Ειρήνη Ζαφειράτου 26/04/11

2 σχόλια: